Vše, co jste se doposud dozvěděli

 o plánování výroby, je špatně!

Zjistěte jak vytvořit splnitelný výrobní plán, zkrátit dodací lhůty, lépe využít kapacity ...

Pouze do 28. února 2021

14
Days
:
 
16
Hours
:
 
27
Minutes
:
 
47
Seconds

You missed out!

V tomto kurzu vás naučíme,
jak vytvořit splnitelný výrobní plán

Manažeři firem, především s kusovou a malosériovou výrobou, si neustále opakují otázku:

Jak je možné, že se doposud nenašel nikdo, kdo by dokázal vytvořit reálný výrobní plán?

A jak to, že ani informační systémy nám nedokáží pomoci?

Odpověď není těžké najít. Zatímco vnější podmínky se přechodem od sériové výroby k malosériové nebo kusové radikálně změnily, plánování výroby zůstalo stejné. 

To, co bylo dobré pro sériovou výrobu, se ukázalo jako zcela nepoužitelné pro výrobu kusovou. A co je ještě horší, původní princip vás odvádí od toho, co je pro vás opravdu důležité! Pracovníci tak místo toho, aby se věnovali své práci, "krmí" počítače daty. 

Pokud ale firma nedokáže vytvořit výrobní plán, jak efektivní může výrobní řízení být? Asi jako když hasíte problémy. 

Když přijde od zákazníka objednávka, příp. poptávka, jak potvrdím termín dodání, když nevidím do kapacit? Jak zajistím, aby byl včas dodán materiál, když neznám termín uvolnění zakázky do výroby? 

Jak naplánuji předvýrobní etapy konstrukce a technologie v návaznosti na výrobu? Jaký je dopad do ekonomiky firmy, když neustále měním priority zakázek, nařizuji přesčasy, aby vzápětí byly zdroje nevytížené? Jak rychle dokáži reagovat na změny od zákazníků? A jak v tom všem dokáži zkracovat dodací lhůty, abych obstál v tvrdé konkurenci? Na všechny tyto otázky dostanete odpověď v našem webináři.

Plánování výroby DBR

Vycházíme z předpokladu, že v každé firmě existuje největší omezení, které rozhoduje o tom, kolik toho firmou proteče, tzv. hrdlo. Může jím být např. lis, vypalovací pec, soustruh, nebo i třeba nástrojař. Potom stačí zaměřit se na toto největší omezení a vše ostatní mu přizpůsobit. Výrobní řízení je pak velice jednoduché a přitom nesmírně efektivní. To se samozřejmě promítá do vyšší produktivity a lepší návratnosti peněz vložených majiteli. Stejně tak zlepšíte termínové plnění dodávek zákazníkům a zkrátíte dodací lhůty, což vám pomůže získat nové zakázky.

Co všechno se naučíte?

Zcela novému přístupu k plánování a řízení výroby. Zaměříte se na to, co je opravdu nejdůležitější. Zajistíte plynulý tok výrobou, čímž snížíte ztráty na minimum. Konkrétní přínosy jsou uvedeny níže:


Včas zajištěný materiál

Plán výroby vypočte podle časových zásobníků termín zahájení práce na zakázce a tím datum pro zajištění materiálu. 


Lepší využití kapacit zdrojů

Plynulý tok zakázek výrobou rovnoměrně vytíží kapacity a odstraní jejich současné výkyvy.


Nižší rozpracovaná výroba

Zakázky nebudete uvolňovat do výroby ihned, ale podle plánu. Tím se jejich průchod výrobou zrychlí a rozpracovanost sníží.


Kratší dodací lhůty

Rychlejší průchod zakázek výrobou (o 30 % i více) vám umožní získat další zakázky a se stejnými lidmi tak vyrobit (vydělat) více.


Lepší termínové plnění dodávek

Místo detailního hlídání všech zakázek vás systém upozorní (princip semaforu) na ty ohrožené. Plnění termínů dodávek pak bude větší než 95 %.


Snížení vícenákladů

Díky novému způsobu plánování snížíte přesčasy a směny navíc, kapacitní kooperace, zbytečné přeseřizování strojů atd.

Co říkají naši zákazníci?

Daniela Brumlichová

asistentka výroby

Je skvělé mít partnera, na kterého je spolehnutí.

Plán výroby od ITINGu nám jako jediný systém umožnil reálně plánovat kapacity. To oceňujeme zvláště v dnešní době, kdy se počítá každá koruna. ITING je pro nás více partnerem, než dodavatelem. Víme, že pokud potřebujeme pomoc, dostane se nám jí.

Pavel Krnáč

ředitel

Nestačí jen změnu odsouhlasit, ale je potřeba se na ní aktivně podílet.

Řízení podle úzkých míst si poradí s každou výrobou, protože je jednoduché a přitom velice účinné. Pokud manažeři připustí, že výrobu je možné řídit jinak, než tomu bylo doposud, jenom vydělají. Vřele doporučuji.

Pavel Prokeš

procesní manažer

Po zavedení plánování podle DBR jsme začali výrobu skutečně řídit.

Naše výroba je hodně speciální a nedokázal nám pomoci žádný informační systém. Díky úpravě ERP systému o práci s buffery dokážeme včas zajistit materiál a mít přehled o reálném vytížení kapacit.

Obsah webináře

Podívejte se, co vše se na našem webináři dozvíte.

1

1. Část: Úvod

Terminologie: co je DBR, 3 typy bufferů, řídící bod x hrdlo (typy omezení), sync výroba, příklad kuličky, jak buffery dle BOM, příklad. Jak etapy TPV, Testování apod. příklad. 

Odkazy na CODP a typy výrob.

Změna pohledu: nadhled lidičky obr., příklad (perspektiva), zacílení, co rozhoduje o průtoku (flow).


2

2. Část: Nové plánování výroby DBR

Čistý stůl, 1 stránka a dále rozebrat, jen výrobu ne nákup + prodej, obr. BCM 

Jaké plány jsou potřeba: hlavní, výrobní, dílenský, MTZ, kooperace. Procesy staré + nové 2 klíčové.

3

3. Část: Princip výrobního řízení DBR

V tomto modulu vás naučíme plánovat a řídit výrobu podle principu Drum Buffer Rope (DBR). Rozcestník: hrdlo (nebo řídící bod). Plánování podle omezení DBR, S-DBR (Rostoucí trhy). Podrobně o bufferech, jak fungují (nárazníky, časové buffery).Co neúzké zdroje? Dát tam průměrování? Obrázek kuličky, nebo z webu.


4

4. Část : Řízení výroby BM

Co je Buffer Management obrázek, lze začít odtud ihned? Co modrá barva na vytížení kapacit (pozor na odvádění norem!)

Jak buffery nastavit: jednotlivé, celkový, kooperační a jak s nimi pracovat. TDD?

5

5. Část : Měření 

Seznam ukazatelů  popis k čemu a proč zrovna tento, Důraz na zlepšení firmy jako celku.

6

6. Část : Informační podpora 

Problémy současných IT systémů. Proč nemohou pomoci? odkaz na IT systémy free. Zásadní chyba, chceme software, chceme řídit 200 pracovišť aj.  Příklady z praxe.

Řešení: úprava ERP "na míru", Excel, nebo externí SW nechat udělat (cloud).

Hlavně začít i např. s BM??? prověřit

V čem vám webinář nejvíce pomůže?

V prvé řadě získáte zcela nový přístup k plánování výroby. Takový, který odráží skutečné požadavky zákazníků. To znamená, že místo soupeření cenou nabídnete hodnotu, kterou konkurence jednoduše nabídnout nedokáže: krátké dodací lhůty a skvělé plnění termínů dodávek.

Dále zlepšíte produktivitu a ekonomiku firmy, protože snížíte rozpracovanost, vícenáklady na přesčasy a směny navíc, a rovnoměrně vytížíte kapacity. A samozřejmě, pokud zrychlíte průchod zakázek výrobou, vyrobíte a vyděláte více.

Zjednodušením výroby zacílíte úsilí lidí na jejich práci místo toho, aby "krmili" počítače daty!

95%
více než

Plnění termínů dodávek

30%
zkrácení o

Krátké dodací lhůty

25%
min. zvýšení o

Produktivita

BonusY

Získejte další výhody jen u nás!

What else is there in the course that you haven’t explained in your modules above? Even if it’s a regular part of your course, if you haven’t mentioned it at all on your sales page yet, then it’s time to introduce it in this section as a Bonus. If you’re not sure what to put here, then check out our article on 6 great ways that you can increase the perceived value of your online course

Bonusy pro účastníky webináře

Tell them all about this other great thing that they also get. Maybe it’s access to a members-only facebook group or online forum. If so, tell them about it here!

Bonus 01

Tell them why this bonus feature of your course is going to help them achieve even more than what you’ve already outlined in the modules above.

Bonus 02

 1-on-1 coaching calls, downloadable workbooks, cheat sheets… whatever it is, mention it in this section.

Bonus 03

 1-on-1 coaching calls, downloadable workbooks, cheat sheets… whatever it is, mention it in this section.

What makes us different

Need to describe something in more detail? Want to tell a story to help your visitor connect with you and your brand? Want to highlight some example use cases? Looking to describe the pain point your product solves? This text section is where all this story-telling and copywriting belongs.


You can duplicate this section and use it in multiple places on your sales page, wherever you need to elaborate on something.


Note: keep your paragraphs short to avoid the "wall of text" effect and mix things up with text highlights and sub headings.

Cena za webinář

This section is all about price anchoring. In a moment, your visitor will be seeing the price of your online course, so you want to begin talking about the value of your course in this section so that when they finally see the price, they feel that it is reasonable.

premium

Simple, fast and effective flexible move

$

129.99

/mo

  • Working time 24/7 all days
  • Lifetime Acces
  • Acces to All Modules
  • Immediate Start
  • 30 minute private coaching call
money back
guarantee
100% Satisfaction-Guarantee.

If, for any reason, you don't like this amazing plugin, you can get a full refund anytime within 30 days after your purchase. If you have any issues, just get in touch with our friendly support team and they'll either help you out until you get the results you need or give you a swift refund.

Někteří účastníci školení na výrobu DBR

Nejčastější dotazy

What are common questions about your course?

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.

Can You Put Example Questions Here? 

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.

Can You Put Example Questions Here? 

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.

Can You Put Example Questions Here? 

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.

>