TOC akademie

Vaše vstupenka do světa průtoku!

Pro všechny vizionáře, inovátory i ostatní, kdo se nebojí nových výzev. 

Začínáme 1. června 2021!

00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

S námi zacílíte na to, co je opravdu nedůležitější!

Věnujete řízení firmy neuvěřitelné množství času a někdy si ji ještě berete práci domů? Pak nejspíše děláte věci, které by vůbec dělat nemuseli, nebo dokonce neměli, a naopak neděláte, co by dělat měli!

Důvod je takový, že současné firemní řízení zastaralo, a proto už nedokáže pomoci řešit každodenní problémy. Ne že by je manažeři řešit nechtěli, ale často ani neví jak.

Problémy jsou dnes prakticky v každé oblasti firemního řízení, ať je to výroba, marketing, strategie, motivace, produktivita atd.

Například: Soupeříte s konkurencí nižší cenou prostě proto, že nemáte takovou hodnotovou nabídku, díky níž by vás zákazník upřednostnil. "Pouštíte" do výroby  plán s přetíženými kapacitami s tím, že se to nějak udělá. Zpožďujete projekty a navyšujete jejich rozpočty.

Dopouštíte se hrubé chyby přerozdělováním fixních nákladů, což se promítá do hodnocení přínosů výrobků nebo služeb apod.

Veškeré ztráty se pak promítají do produktivity, ziskovosti, návratnosti vložených peněz atd.

V TOC akademii se dozvíte, jak dělat věci mnohem  jednodušeji a přitom mnohem efektivněji. Zjistíte, co všechno děláte úplně zbytečně a naopak, co opomíjíte. 

Naučíme vás, jak inovovat váš byznys model pomocí průtokového řízení. Potom dokážete lépe využívat kapacity, snížit rozpracovanost, zlepšit plnění slíbených termínů.

Budete správně rozhodovat o přínosech výrobků, investicích, hodnotit střediska apod.


TOC akademie

TOC akademie obsahuje 4 navzájem se doplňující části:


1. Kurz(y) - základy Teorie omezení, které jsou nezbytné pro správné pochopení a používání uceleného manažerského řízení.

2. Zdroje - další podpůrné materiály, videa, audia, šablony apod.

3. Podporu - formou emailu, webinářů... 

4. Komunita - diskuzní skupina pro sdílení zkušeností s ostatními účastníky. 


Díky této kombinaci nejenže naleznete příčiny vašich současných problémů, ale dozvíte se, jak se jich jednou provždy zbavit. VŠECH!

Začněte hned a získejte jedinečné know-how!


Co všechno získáte?

V naší TOC akademii má získáte přístup k jednoročního kurzu s přístupem do členské sekce, kde najdete další podpůrné materiály, videa, audia apod. Jednotlivé lekce i materiály uvolňujeme postupně po měsících na základě provedených úhrad. Ihned po přihlášení do kurzu získáváte přístupové údaje k prvnímu měsíci, které vám pošleme mailem.

Zjednodušíte vaše podnikání

Každá firma se dá řídit podle tzv. vnitřní jednoduchosti, což Je něco jako šém v Golemovi. Stačí ho jen nalézt.

Vyděláte více

Pokud je vaším cílem vydělávat peníze nyní i do budoucna, pomůžeme vám tento cíl naplnit. 

Konkurenční výhody

S konkurencí už nebudete soupeřit jen cenou. Vytvoříte hodnotovou nabídku, kterou dokáží vaši zákazníci ocenit.

Cílené  neustálé zlepšování

Abyste se stali mistry, nestačí se jednou zlepšit. Teorie omezení je mj. o cíleném neustálém zlepšování.

První dojmy našich partnerů

Vždy před uvolněním kurzů je nejprve testují naši zákazníci - partneři. Ti přináší řadu cenných připomínek na další vylepšení a poskytují nám neocenitelnou zpětnou vazbu.  Jsme velice potěšeni, že se jim náš nápad šířit Teorii omezení TOC od Dr. Goldratta tímto způsobem líbil. Níže uvádíme některé jejich bezprostřední reakce. 

Marie Fisher

Developer

Kurz absolutně překonal moje očekávání

Nikdy jsem netušil, že je možné takto jednoduše a efektivně řídit firmu. Vřele doporučuji všem zájemcům, kteří se chtějí dozvědět něco ale opravdu hodně jiného.

Carl Numan

Hotel Manager

Stručně řečeno: elegance a krása v podnikání

Nevěřil bych, že je možné mít své podnikání takto pod kontrolou. Už žádné upracované nákladové výpočty, které jsou stejně zavádějící.

Gary Howard

Photographer

Tak tento kurz je bomba, hozená do současného řízení firem.

Musím říci, že jsem byl z počátku značně nedůvěřivý a trvalo než jsem přešel ze světa nákladů do světa průtoku. Nyní bych už neměnil za nic.

Co TOC akademie obsahuje?

Můžete čerpat ze čtyř základních zdrojů, které jsou navrženy tak, abyste nabyli 

co nejvíce znalostí a dovedností.

1

1. část: Kurzy

Základ tvoří online kurzy, k nimž mají členové přístup zdarma. Zvolit si můžete i kurzy placené, pro členy klubu pouze za 50 % ceny. Ty se obvykle zaměřují na konkrétní témata, např. Tvorbu byznys modelů, Plánování výroby DBR apod. Pro snazší pochopení doplňujeme kurzy o konkrétní příklady z praxe. Navíc jednotlivé lekce obsahují cvičení, na nichž si ověříte, zda dokážete naučené věci aplikovat ve vaší praxi.


2

2. část: Materiály

Kromě kurzů získáváte přístup k celé řadě dalších materiálů, např. videím, audio nahrávkám, článkům, obrázkům, šablonám apod. Ty si můžete podle své potřeby stahovat a používat bez omezení. Materiály, které potřebujete v kurzu nemusíte extra hledat, najdete je přímo v kurzu.

3

3. část: Podpora

Jako členové klubu získáváte automaticky základní podporu přes email podpora@iting.cz. Kromě toho se můžete 2 krát za měsíc zúčastnit našich online webinářů, kde hodnotíme pokroky členů stejně jako další rozvoj TOC klubu. Uvítáme vaši zpětnou vazbu ohledně našich dalších plánů a postupu.


4

4. část: Komunita

Úspěšný přechod ze světa nákladů do světa průtoku se podaří v případě aktivní spolupráce všech členů klubu. Umožníme vám proto sdílet vaše úspěchy a naopak poučit se z neúspěchů, vyměňovat si názory atd. v diskuzní skupině.

Bonus

Now it’s time to introduce your Bonuses!

What else is there in the course that you haven’t explained in your modules above? Even if it’s a regular part of your course, if you haven’t mentioned it at all on your sales page yet, then it’s time to introduce it in this section as a Bonus. If you’re not sure what to put here, then check out our article on 6 great ways that you can increase the perceived value of your online course

Bonus 1
Title of your first bonus

Tell them all about this other great thing that they also get. Maybe it’s access to a members-only facebook group or online forum. If so, tell them about it here!


Tell them why this bonus feature of your course is going to help them achieve even more than what you’ve already outlined in the modules above. 1-on-1 coaching calls, downloadable workbooks, cheat sheets… whatever it is, mention it in this section.

Bonus 2
Title of your second bonus

Tell them all about this other great thing that they also get. Maybe it’s access to a members-only facebook group or online forum. If so, tell them about it here!


Tell them why this bonus feature of your course is going to help them achieve even more than what you’ve already outlined in the modules above. 1-on-1 coaching calls, downloadable workbooks, cheat sheets… whatever it is, mention it in this section.

Bonus 3
Title of your third bonus

Tell them all about this other great thing that they also get. Maybe it’s access to a members-only facebook group or online forum. If so, tell them about it here!


Tell them why this bonus feature of your course is going to help them achieve even more than what you’ve already outlined in the modules above. 1-on-1 coaching calls, downloadable workbooks, cheat sheets… whatever it is, mention it in this section.

About The Course Teacher,
(Name Here)

Write this section in third-person, meaning you should not use the words ‘I’ or ‘We’ or ‘Me’. Instead, talk about the course teacher objectively using 'he' or 'she' even if you are the teacher! It’s time to show off your achievements and prove why you are the right person to be teaching this topic.


But just after you’ve talked yourself up, make sure you end on a friendly note. You don’t want to sound intimidating, you want to sound knowledgeable and friendly.

Here’s what people are saying about the course instructor

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our article on the secret to getting raving testimonials for your online course

Christian Doe

Architect

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.

Barbara Lane

Art Director

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.

Marie Jones

Marketing Specialist

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.

Subheading About Why Your Course Is Valuable

This section is all about price anchoring. In a moment, your visitor will be seeing the price of your online course, so you want to begin talking about the value of your course in this section so that when they finally see the price, they feel that it is reasonable.

This section is not required, but it is common on Sales Pages for online courses, especially if they are highly priced.

If you do want to include this section, help the visitor by explaining how the alternate solutions to their problems can cost much, much more than your course.

 Perhaps you want to tell them what it costs to get this equivalent teaching at university. Or perhaps you’ll tell them how much you would charge for a few hours of private coaching. The goal is to give them something to gauge the upcoming price against.

This section works best if you directly list monetary numbers, such as $5000. Anyone skimming the page will immediately stop when they see a dollar sign and read the text around it. When they realise this is not the course price, they’ll keep scrolling until they do find the price and gauge it against the first number they saw.

Cena 

TOC akademie je ZDARMA!

Cena je uvedena bez DPH

0,- Kč

  • Neomezený počet účastníků z jedné firmy (jedno IČ)
  • Podkladové materiály ke stažení
  • Konkrétní příklady z praxe
  • Odpovědi na všechny dotazy


Sleva pro firmy s méně než 50 zaměstnanci. Pište nám na obchod@iting.cz, nebo volejte na +420 724 166 988.

PLÁNOVÁNÍ VÝROBY DBR

Cena je uvedena bez DPH

€ 267

  • Neomezený počet účastníků z jedné firmy (jedno IČ)
  • Podkladové materiály ke stažení
  • Konkrétní příklady z praxe
  • Podpora (odpovědi na dotazy) před i po školení

Course Enrollments close on July 25th 2019

00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

100 % záruka spokojenosti

po dobu 14 dnů

Pokud se z jakéhokoliv důvodu rozhodnete, že tento kurz není pro vás, nebo že nesplňuje vaše původní očekávání, můžete jej kdykoliv během prvních 14 dnů ukončit bez udání důvodu a my vám vrátíme peníze zpět. Stačí nám poslat mail na uctarna@iting.cz. Váš požadavek pak neprodleně vyřídíme. Po uplynutí lhůty 14 dnů od zaplacení kurzu vám už peníze vrátit nemůžeme, viz naše obchodní podmínky.

Don’t wait! Look at what past students have to say about this course

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our article on the secret to getting raving testimonials for your online course

Debra Grant

Reporter

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.

Linda Parker

Police Officer

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.

Glenda Sanders

Financial Advisor

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.

Nejčastější dotazy

Komu je kurz určen?

Výrobním ředitelům, vedoucím výroby i přípravy výroby, plánovačům, mistrům, ale třeba i obchodníkům, nákupčím nebo kooperantům. 

Jak se do kurzu přihlásím?

Koupí kurzu získáváte pro vaši firmu přístup pro max. 3 současně přihlášené účastníky. Po zaplacení kurzu se už stačí jen zaregistrovat. Přístup je určen výhradně pro jednu firmu, viz obchodní podmínky.

Jak dlouho mám ke kurzu přístup?

Kurz může vaše firma používat bez časového omezení po jeho zakoupení.

Pomůžete nám i se softwarovou podporou?

Samozřejmě. V kurzu se dozvíte, jaké máte možnosti. Primárně není plánování výroby o software, ale o novém principu. Doporučujeme proto začít s minimem a postupně tuto podporu vylepšovat.

Jakou dostanu podporu?

Své připomínky, dotazy, nebo třeba i úspěchy nám můžete posílat na podpora@iting.cz.

Plánujete ke kurzu semináře s uživateli?

Ano, pokud bude zájem účastníků a pokud to aktuální situace dovolí, uspořádáme seminář, kde se setkáme osobně. 

Pomůžete nám zrealizovat plánování výroby na míru?

Ano, jednalo by se o projekt. Naše kapacity jsou ale v tomto omezené, takže postupujeme podle pravidla: "Kdo dřív přijde...". V případě zájmu nás prosím kontaktujte na obchod@iting.cz, nebo na tel.: +420 724 166 988.

ITING s.r.o.

>