JAK INOVOVAT PŘEKONANÉ
BYZNYS MODELY
Zjistěte, jak neustále zvyšovat produktivitu ...
v prvním roce minimálně o 25 %!
Přihlášky do kurzu uzavíráme 21. září 2019
V našem online kurzu vás naučíme, jak lépe poznat vaše zákazníky a získat tak více objednávek.
Až příliš mnoho manažerů, majitelů firem i podnikatelů dělá zbytečné chyby, kterými se připravují o nemalé peníze. Teď nastal čas to změnit.
Kurz vychází z předpokladu, že v každé firmě existuje největší omezení, které rozhoduje o tom, kolik toho firmou proteče, tzv. úzké hrdlo. Může jím být např. lis, vypalovací pec, soustruh, nebo i třeba nástrojař.
Potom stačí řídit jen toto omezení a vše ostatní mu podřídit. Efektivita takovéhoto výrobního řízení ovlivňuje pozitivně ekonomiku firmy, zvyšuje produktivitu i návratnost peněz vložených majiteli.
Zvyšuje konkurenceschopnost firem lepším plněním termínů dodávek zákazníkům (více než 95 %) a zkracováním dodacích lhůt (o více než 30 %), což pomáhá získávat nové zakázky.
Díky splnitelnému výrobnímu plánu je možné zodpovědně potvrdit termín dodání, protože je vidět dopředu do vytížení kapacit. Plán stanoví také termín uvolnění zakázky do výroby, a tak je možné zajistit včasné dodání materiálu.
Od tohoto lze také zpětně naplánovat předvýrobní etapy konstrukce a technologie. Plán stanovuje pořadí provádění zakázek a protože je "vybilancován, není potřeba měnit priority zakázek. To se projeví ve snížení vícenákladů na přesčasy a směny navíc.
S výrobním plánem je možné simulovat nové zakázky a rychle tak reagovat na změny od zákazníků.
Kurz Zvyšování produktivity
Tento kurz vychází z předpokladu, že v každé firmě existuje největší omezení, které rozhoduje o tom, kolik toho firmou proteče, tzv. úzké hrdlo. Může jím být např. lis, vypalovací pec, soustruh, nebo i třeba nástrojař. Potom stačí řídit jen toto omezení a vše ostatní mu přizpůsobit. Výrobní řízení je pak velice jednoduché, a přitom nesmírně efektivní. To se samozřejmě promítá do ekonomiky firmy, tj. do vyšší produktivity a lepší návratnosti peněz vložených majiteli. Stejně tak se zlepší termínové plnění dodávek zákazníkům a zkrátí se dodací lhůty, což pomáhá získat nové zkázky.
Speciální nabídka! Přihlaste se nyní a získáte
slevu 25% !
Co všechno získáte, když se přihlásíte do kurzu?
Po přihlášení do kurzu a provedení úhrady získáte ihned přístup k prvnímu modulu. Budete mít 2 týdny na to se rozhodnout, zda chcete v kurzu pokračovat. Pokud ne, vrátíme vám peníze na vaši žádost neprodleně zpět. Po uplynutí této lhůty získáte časově neomezený přístup k celému kurzu. Celý kurz trvá 3 hodiny a je jen na vás, jak rychle budete chtít postupovat kupředu. Povedeme vás krok za krokem tak, abyste splnili stanovený cíl.
Včas zajištěný materiál
Z plánu výroby získáte termín uvolnění zakázky do výroby. Objednat podle něho požadovaný materiál je pak už snadné.
Lépe využité kapacity
Zajištěním plynulého toku zakázek výrobou snížíte výkyvy ve vytížení kapacit .
Nižší rozpracovaná výroba
Postupným uvolňováním zakázek do výroby nejenže snížíte jejich rozpracovanost, ale i manipulaci s nimi, která nepřidávavá hodnotu.
Kratší dodací lhůty
Rychlejší průchod zakázek výrobou vám umožní získat další zakázky a se stejnými lidmi tak udělat mnohem více.
Lepší plnění termínů dodávek
Místo detailního hlídání stavu rozpracovanosti všech zakázek budete řídit výrobu mnohem efektivněji pomocí světel semaforu.
Nižší vícenáklady
Díky novému způsobu plánování výroby snížíte přesčasy a směny navíc, kapacitní kooperace, i zbytečnou manipulaci s materiálem apod.
Co říkají lidé o kurzu
This paragraph is optional, but you might want to use it to introduce your upcoming testimonials. Since you’ve just introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our the secret to getting raving testimonials for your online course
Marie Fisher
Developer
Pull out a few key words for a testimonial title
Since these 3 testimonials are just after you’ve introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit.
Carl Numan
Hotel Manager
Pull out a few key words for a testimonial title
Since these 3 testimonials are just after you’ve introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit.
Gary Howard
Photographer
Pull out a few key words for a testimonial title
Since these 3 testimonials are just after you’ve introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit.
Obsah kurzu
Kurz obsahuje šest modulů, každý nich je rozdělený do několika lekcí. Na konci některých modulů jsou domácí úkoly, na nichž si ověříte nabyté znalosti. Stáhnout si také můžete předpřipravené šablony.
1
Výrobní model
Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own
2
Inovace plánování výroby
Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own
3
Nový model výrobního řízení
Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own
4
Měření
Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own
5
Alignment
Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own
6
Závěr
Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own
Bonusy
Ke kurzu získáte zdarma tři bonusy
v celkové hodnotě 11 390,- Kč!
Přestože vás kurzem povedeme krok za krokem, budete potřebovat nejrůznější tabulky, texty pro reportování, či výpočty. Vše potřebné si budete moci stáhnout z našich šablon, které jsme pro vás připravili podle skutečně realizovaného projektu. Budete-li mít jakékoliv dotazy, můžete se účastnit našich pravidelných webinářů nebo komunikovat s ostatními v členské sekci.
Šablony
Kromě přístupu k on-line kurzu získáte šablony pro tvorbu plánů produktivity, manažerských nástrojů, např. předpisu pro reportování nadřízenému, vzor pro efektivní vedení porad, tabulku pro personální proces nebo Seznam akcí a další, v hodnotě 4 990,- Kč.
Šablony si můžete stáhnout, nebo si podle nich vytvořit své vlastní. To vám umožní rychlejší postup na projektu.
Přístup na webinář
Jedenkrát za týden až dva budeme vysílat webinář, kde odpovíme na všechny vaše dotazy, které nám buď můžete posílat předem emailem, nebo se na ně ptát přímo na webináři,
v hodnotě 3 500,- Kč.
Přestože vás celým kurzem povedeme krok za krokem včetně mnoha konkrétních příkladů, poradíme vám se všemi dalšími problémy z vaší praxe.
Členská sekce
Získáte přístup do skupiny, určené pouze členům tohoto kurzu. Zde budete moci psát své náměty, připomínky a další dotazy, a získat tak zpětnou vazbu
od ostatních členů.
Hodnota členství je 2 900,- Kč.
Zjistíte, jak jsou se daří ostatním účastníkům kurzu a získáte cenné rady, čemu se vyhnout, abyste neopakovali stejné chyby.
About The Course Teacher,
(Name Here)
Write this section in third-person, meaning you should not use the words ‘I’ or ‘We’ or ‘Me’. Instead, talk about the course teacher objectively using 'he' or 'she' even if you are the teacher! It’s time to show off your achievements and prove why you are the right person to be teaching this topic.
But just after you’ve talked yourself up, make sure you end on a friendly note. You don’t want to sound intimidating, you want to sound knowledgeable and friendly.


Here’s what people are saying about the course instructor
These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our article on the secret to getting raving testimonials for your online course
Christian Doe
Architect
Pull out a few key words for a testimonial title
These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.
Barbara Lane
Art Director
Pull out a few key words for a testimonial title
These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.
Marie Jones
Marketing Specialist
Pull out a few key words for a testimonial title
These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.
Subheading About Why Your Course Is Valuable
This section is all about price anchoring. In a moment, your visitor will be seeing the price of your online course, so you want to begin talking about the value of your course in this section so that when they finally see the price, they feel that it is reasonable.
This section is not required, but it is common on Sales Pages for online courses, especially if they are highly priced.
If you do want to include this section, help the visitor by explaining how the alternate solutions to their problems can cost much, much more than your course.
Perhaps you want to tell them what it costs to get this equivalent teaching at university. Or perhaps you’ll tell them how much you would charge for a few hours of private coaching. The goal is to give them something to gauge the upcoming price against.
This section works best if you directly list monetary numbers, such as $5000. Anyone skimming the page will immediately stop when they see a dollar sign and read the text around it. When they realise this is not the course price, they’ll keep scrolling until they do find the price and gauge it against the first number they saw.
základní kurz
One sentence summary of what they get
14 990,- Kč
pokročilý kurz
One sentence summary of what they get
64 000,- Kč
regular course
One sentence summary of what they get
$
99
/month
Advanced course
One sentence summary of what they get
$
127
/month
Přihlášky do kurzu uzavíráme
15 července 2019

100% Satisfaction Guarantee for 30-Days
It has been proven time and time again that offering a satisfaction guarantee or refund policy increases sales. And not just by a little bit. It makes a noticeable difference to conversions.
This section is important. Right after you’ve introduced the price of your online course, you need to do everything you can to alleviate purchase anxiety. As soon as a visitor sees the price, they will start to think of all the reasons why they shouldn’t buy. That’s why it’s important to have your refund policy immediately after the first time your price is mentioned.
Don’t wait! Look at what past students have to say about this course
These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our article on the secret to getting raving testimonials for your online course
Debra Grant
Reporter
Pull out a few key words for a testimonial title
These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.
Linda Parker
Police Officer
Pull out a few key words for a testimonial title
These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.
Glenda Sanders
Financial Advisor
Pull out a few key words for a testimonial title
These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.
Frequently Asked Questions
What are common questions about your course?
What are common questions about your course?
Can You Put Example Questions Here?
Can You Put Example Questions Here?
Can You Put Example Questions Here?
Can You Put Example Questions Here?
regular course
One sentence summary of what they get
$
247
Advanced course
One sentence summary of what they get
$
347
regular course
One sentence summary of what they get
$
99
/month
Advanced course
One sentence summary of what they get
$
127
/month
Your personal note
This is your final chance to offer a personalised encouragement to your visitor. Warmly explain that this course is something you are proud of and that you hope to they’ll sign up so you can help them overcome their problems and get that amazing result!
