Chytré odměňování podle

jediného ukazatele!

Opět využíváme průtokové řízení,  které vám navíc pomůže stmelit pracovní kolektivy i celou firmu. 


Kurz Jak odměňovat průtokově

V námi vytvoříte byznys model a zjistíte, jak je životaschopný. Připravíte si alespoň tři varianty, resp. scénáře, jak budete postupovat v případě, že se bude situace vyvíjet příznivě, nebo naopak nepříznivě. 

Dále vám pomůžeme nastartovat neustálé inovativní zlepšování.


ZAČNĚTE HNED! KAŽDÝ DEN ČEKÁNÍ VÁS STOJÍ
VELKÉ PENÍZE!
__CONFIG_ultimatum_shortcode__{"tve_ult_campaign":"4848","tve_ult_shortcode":5}__CONFIG_ultimatum_shortcode__

Co získáte?

Byznys model je vám přinese zcela nový pohled na řízení vaší firmy. Uvidíte věci, které vám doposud zůstávaly skryté, protože jste kvůli stromům neviděli les.

Více objednávek

Poznáte lépe vaše zákazníky a dokážete jim nabídnout hodnotu, kterou chtějí a potřebují.

Vizualizace a sdílení

Místo dohadování se stylem "bla bla bla" budete efektivně sdílet nápady, řešit problémy, navzájem spolupracovat.

"Jednostránková" strategie

Byznys model vytvoříte snadno a rychle. Jeho neustálé inovování je však nikdy nekončícím procesem.

Vyšší konkurenceschopnost

Zavedete natolik inovativní změny a účinné nástroje, že je konkurence jen tak snadno nenapodobí.

Co nejvíce oceňují zákazníci?

Především to, že vytvořit inovovaný byznys model dokáže úplně každý. Povedeme vás totiž k cíli krok za krokem a poskytneme vám takovou podporu, že je vyloučeno, abyste byznys model nevytvořili.

JIŘÍ Cmarda

Vedoucí výroby

Nové myšlenky, prezentované jako příběh, působí přesvědčivě

Potřebovali jsme efektivněji plánovat výrobu. Když jsem vedení firmy odprezentoval, jak inovovat byznys model ve výrobě, bylo vyhráno.

jOSEF TOPOL

Ředitel

Byznys model je opravdu hnacím motorem strategie

Dříve nám vytvoření firemní strategie trvalo měsíce, zdlouhavé bylo provádění změn. S byznys modelem  nejenže je všechno mnohem rychlejší, ale hravě vytváříme i různé varianty.

Anna MLÁDKOVÁ

Marketing

Základem je porozumět dobře tomu, co zákazníci chtějí

Poznat lépe naše zákazníky nám pomohlo při získávání nových objednávek. Nyní jim nabízíme to, co opravdu oceňují.

Obsah projektu

Projekt Inovativní byznys modely probíhá standardně jako každý jiný projekt. Jeho součástí může být i kurz, který obsahuje více než dvě hodiny školících videí. Hlavní části tvoří:

1

1. Úvod do byznys modelování

Nejprve vás naučíme základním pojmům, např. co je plátno byznys modelu, z jakých stavebních bloků model vytvoříte, ukážeme vám praktický příklad využití, seznámíme vás s pravidly, která byste měli při tvorbě byznys modelu dodržovat atd.

2

2. Tvoříme byznys model

Stanovíte tým, který bude byznys model tvořit, a my vás povedeme krok za krokem jednotlivými segmenty. Nejprve společně vytvoříme byznys model současného stavu.

Stanovíte současné zákaznické segmenty včetně hodnoty, kterou jim nabízíte. Pak popíšete distribuční kanály kanály, přes které dodáváte výrobky a služby zákazníkům a jak s nimi komunikujete a pracujete před, během i po uskutečnění prodeje. 

Dále určíte klíčové zdroje, procesy a partnery. Na závěr provedete výpočet zisku s využitím jednotlivých tržních segmentů. Tím budete mít aktuální obraz současného stavu a budete moci posoudit životaschopnost vašeho byznys modelu.

3

3. Inovujeme byznys model

Vaše práce neskočí provedením dílčího, byť  významného zlepšení, ale nastartujete nový inovativní proces.

Do něho je dobré zapojit více členů, z nichž jeden bude moderátorem a bude řídit celý postup. Organizace práce musí fungovat stejně jako např. při efektivním vedení schůzky nebo porady. I to vás naučíme. 

Samozřejmě od nás dostanete tipy na inovace, z nichž budete moci některé využít pro váš byznys model. Běžný postup je, že si vytvoříte několik variant byznys modelu a z nich pak vyberete tu nejlepší. Zbývající si ponecháte pro případ, že budete potřebovat rychle reagovat na změny.

4

4. Byznys model a strategie

Byznys model nenahrazuje vaši firemní strategii, ale tvoří její významnou část, je jakýmsi hnacím motorem. V této části vás naučíme, jaký je mezi nimi rozdíl a co vše ještě budete muset udělat pro vytvoření byznys plánu (firemní strategie).

Pozn.: Tvorba strategie představuje samostatný projekt, který není součástí tohoto projektu.

V rámci projektu získáváte automaticky

 

přednostní podpora

Během projektu nás můžete kontaktovat buď písemně na podpora@iting.cz nebo telefonicky (určeno v projektu)

inovativní modely

Jako náš zákazník od nás budete dostávat i po skončení projektu tipy na další inovativní modely pro vaše další zlepšování.

MATERIÁLY

Dostanete od nás vzory dokumentů i poznatky z projektů, co se osvědčilo, nebo na co si dát  naopak pozor, atd.

V čem dalším vám může náš projekt pomoci?

Změníte firemní kulturu zapojováním lidí. Tvorba byznys modelu je týmová práce, zaměřená na společný cíl. Posílí vaši vzájemnou spolupráci, podporu a toleranci. Každý nápad je tedy vítán, protože může přinést ohromnou výhodu. 

Využít potenciál lidí vám navíc umožní více je motivovat. A nejde jen o peníze jako např. u zlepšovacích návrhů. Ne všichni, ale mnoho z nich ocení to, že mohli něčím přispět. 

A v současné době, kdy je např. nedostatek lidí obecně, natož kvalifikovaných, je určitě práce s lidmi jazýčkem na váhách, že si noví pracovníci zvolí právě vaši firmu. 

Pokud patříte k firmám, které se nebojí zlepšování, máte z poloviny vyhráno. Jinak se zařadíte vedle těch, kteří se pouze dívají, jak jim konkurence inovativními modely utíká..



Cena za projekt

Cena projektu závisí na jeho rozsahu. Pro bližší informace kontaktujte, prosím, obchodní oddělení.

Nejčastější dotazy

Komu je projekt určen?

Jak dlouho projekt trvá?

Nabízíte i vzory byznys modelů?

Jakou dostaneme podporu?

Plánujete i realizaci živých seminářů?

>