kurz jak vybudovat

systém řízení produktivity

play

Zjistěte, jak neustále zvyšovat produktivitu ...

v prvním roce minimálně o 25 %!

Přihlášky do kurzu uzavíráme 21. září 2019

00
Dny
00
Hodiny
00
Minuty
00
Vteřiny

V našem unikátním online kurzu se naučíte,
jak neustále zvyšovat produktivitu. 

Jak je možné, že tolik firem má v produktivitě rezervy ve výši desítek procent?

A proč se jim nedaří zbavit se ztrátových časů?

Zvyšovat produktivitu znamená zvyšovat výstupy nebo snižovat vstupy. Výstupy zvýšíme tím, že vyprodukujeme více nebo prodáme výrobky či služby s vyšší přidanou hodnotou. Pro snižování vstupů musíme nalézat a odstraňovat ztrátové časy. Ty najdeme téměř všude: v čekání na nedodaný materiál, změnách priorit zakázek, při manipulaci s polotovary na sklad, v pracovních postupech (normách), nedostatečně zaučených pracovnících atd.

Nejčastějším způsobem zlepšování je zlepšovatelské hnutí. 

Když přijde od zákazníka objednávka, příp. poptávka, jak stanovím termín dodání, když nevidím do kapacit? Jak zajistím, aby byl včas dodán materiál a kooperace? 

Jak naplánuji předvýrobní etapy konstrukce a technologie? Jaký dopad to má na ekonomiku firmy, když neustále měním priority zakázek, posílám lidi na přesčasy a vzápětí jsou zdroje nevytížené? Jak rychle dokáži reagovat na změny od zákazníků? Jak mohu motivovat pracovníky a jaká je pak firemní produktivita? To vše se promítá do peněz, do ztrát! A jak v tom všem dokáži zkracovat dodací lhůty, abych obstál v tvrdé konkurenci?

Kurz Zvyšování produktivity

K vytvoření tohoto kurzu nás vedlo několik důvodů:

Vyšší produktivita může u některých firem snížit, nebo dokonce úplně zredukovat současnou potřebu chybějících pracovníků.

Firmy s vyšší produktivitou budou konkurenceschopnější a překonají lépe období recese, nebo krize.

V každém případě majitelé vydělají více peněz.

Speciální nabídka! Přihlaste se nyní a získáte 

slevu 25% !


Co všechno získáte, když se přihlásíte do kurzu?

Po přihlášení do kurzu a provedení úhrady získáte ihned přístup k prvnímu modulu. Budete mít 2 týdny na to se rozhodnout, zda chcete v kurzu pokračovat. Pokud ne, vrátíme vám peníze na vaši žádost neprodleně zpět. Po uplynutí této lhůty získáte časově neomezený přístup k celému kurzu. Celý kurz trvá 3 hodiny a je jen na vás, jak rychle budete chtít postupovat kupředu. Povedeme vás krok za krokem tak, abyste splnili stanovený cíl.

Vyděláte více

Odstraníte nebo snížíte na minimum ztrátové časy a budete moci více investovat do firmy a rozvoje lidí.

Nebudou vám chybět pracovníci

Se stejným, nebo dokonce menším počtem lidí uděláte více než doposud.

Zvýšíte konkurenceschopnost

Odstraněním ztrátových časů zkrátíte dodací lhůty a získáte zakázky snadněji než konkurence.

Změníte roli managementu

Manažeři budou mít čas pracovat "na systému" a učit ho lidi, než "v systému", přetíženi každodenní operativou.

Dokážete správně motivovat

Férové odměňování, týmová práce a rozvoj pracovníků vytvoří prostředí aktivní firemní kultury.

Zavedete neustálé zlepšování

Přijít se zlepšovacím návrhem není složité. S naším kurzem ale vybudujete systém neustálého zlepšování.

Co říkají lidé o kurzu

This paragraph is optional, but you might want to use it to introduce your upcoming testimonials. Since you’ve just introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our the secret to getting raving testimonials for your online course

Marie Fisher

Developer

Pull out a few key words for a testimonial title

Since these 3 testimonials are just after you’ve introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit.

Carl Numan

Hotel Manager

Pull out a few key words for a testimonial title

Since these 3 testimonials are just after you’ve introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit.

Gary Howard

Photographer

Pull out a few key words for a testimonial title

Since these 3 testimonials are just after you’ve introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit.

Obsah kurzu

Kurz obsahuje šest modulů, každý nich je rozdělený do několika lekcí. Na konci některých modulů jsou domácí úkoly, na nichž si ověříte nabyté znalosti. Stáhnout si také můžete předpřipravené šablony.

1

1. Modul: Management a organizační struktura

Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own

2

2. Modul: Zlepšování firemních procesů

Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own

3

3. Module: Měření a řízení

Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own

4

4. Module: Systém řízení produktivity

Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own

5

5. Module: Manažerské dovednosti

Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own

6

6. Module: Rozvoj lidí

Explain exactly what this module will teach them, and use names of individual lessons if you can. You might want to include the number of lessons, the length of each lesson, or any other information. But make sure you focus on the benefits that the customer would get just by taking this module on it’s own

Bonusy 

Ke kurzu získáte zdarma tři bonusy

v celkové hodnotě 11 390,- Kč!

Přestože vás kurzem povedeme krok za krokem, budete potřebovat nejrůznější tabulky, texty pro reportování, či výpočty. Vše potřebné si budete moci stáhnout z našich šablon, které jsme pro vás připravili podle skutečně realizovaného projektu. Budete-li mít jakékoliv dotazy, můžete se účastnit našich pravidelných webinářů nebo komunikovat s ostatními v členské sekci.

Bonus 1
Šablony

Kromě přístupu k on-line kurzu získáte šablony pro tvorbu plánů produktivity, manažerských nástrojů, např. předpisu pro reportování nadřízenému, vzor pro efektivní vedení porad, tabulku pro personální proces nebo Seznam akcí a další, v hodnotě 4 990,- Kč.


Šablony si můžete stáhnout, nebo si podle nich vytvořit své vlastní. To vám umožní rychlejší postup na projektu.

Bonus 2
Přístup na webinář

Jedenkrát za týden až dva budeme vysílat webinář, kde odpovíme na všechny vaše dotazy, které nám buď můžete posílat předem emailem, nebo se na ně ptát přímo na webináři,

v hodnotě 3 500,- Kč.


Přestože vás celým kurzem povedeme krok za krokem včetně mnoha konkrétních příkladů, poradíme vám se všemi dalšími problémy z vaší praxe. 

Bonus 3
Členská sekce

Získáte přístup do skupiny, určené pouze členům tohoto kurzu. Zde budete moci psát své náměty, připomínky a další dotazy, a získat tak zpětnou vazbu

od ostatních členů. 

Hodnota členství je 2 900,- Kč.


Zjistíte, jak jsou se daří ostatním účastníkům kurzu a získáte cenné rady, čemu se vyhnout, abyste neopakovali stejné chyby. 

About The Course Teacher,
(Name Here)

Write this section in third-person, meaning you should not use the words ‘I’ or ‘We’ or ‘Me’. Instead, talk about the course teacher objectively using 'he' or 'she' even if you are the teacher! It’s time to show off your achievements and prove why you are the right person to be teaching this topic.


But just after you’ve talked yourself up, make sure you end on a friendly note. You don’t want to sound intimidating, you want to sound knowledgeable and friendly.

Here’s what people are saying about the course instructor

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our article on the secret to gettin​​g raving testimonials for your online course

Christian Doe

Architect

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.

Barbara Lane

Art Director

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.

Marie Jones

Marketing Specialist

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.

Subheading About Why Your Course Is Valuable

This section is all about price anchoring. In a moment, your visitor will be seeing the price of your online course, so you want to begin talking about the value of your course in this section so that when they finally see the price, they feel that it is reasonable.

This section is not required, but it is common on Sales Pages for online courses, especially if they are highly priced.

If you do want to include this section, help the visitor by explaining how the alternate solutions to their problems can cost much, much more than your course.

 Perhaps you want to tell them what it costs to get this equivalent teaching at university. Or perhaps you’ll tell them how much you would charge for a few hours of private coaching. The goal is to give them something to gauge the upcoming price against.

This section works best if you directly list monetary numbers, such as $5000. Anyone skimming the page will immediately stop when they see a dollar sign and read the text around it. When they realise this is not the course price, they’ll keep scrolling until they do find the price and gauge it against the first number they saw.

základní kurz

One sentence summary of what they get

14 990,- Kč

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
pokročilý kurz

One sentence summary of what they get

64 000,- Kč

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • X number of bonuses
  • Access to Private Facebook Group
  • 30 minute private coaching call
regular course

One sentence summary of what they get

$

99

/month

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
Advanced course

One sentence summary of what they get

$

127

/month

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • X number of bonuses
  • Access to Private Facebook Group
  • 30 minute private coaching call

Přihlášky do kurzu uzavíráme

15 července 2019

00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

100% Satisfaction Guarantee for 30-Days

It has been proven time and time again that offering a satisfaction guarantee or refund policy increases sales. And not just by a little bit. It makes a noticeable difference to conversions.


This section is important. Right after you’ve introduced the price of your online course, you need to do everything you can to alleviate purchase anxiety. As soon as a visitor sees the price, they will start to think of all the reasons why they shouldn’t buy. That’s why it’s important to have your refund policy immediately after the first time your price is mentioned.

Don’t wait! Look at what past students have to say about this course

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our article on the secret to getting raving testimonials for your online course

Debra Grant

Reporter

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.

Linda Parker

Police Officer

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.

Glenda Sanders

Financial Advisor

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.

Frequently Asked Questions

What are common questions abou​​​​t your course?​

What are common questions abou​​​​t your course?​

Can You Put Example Questions Here? 

Can You Put Example Questions Here? 

Can You Put Example Questions Here? 

Can You Put Example Questions Here? 

regular course

One sentence summary of what they get

$

247

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
Advanced course

One sentence summary of what they get

$

347

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • X number of bonuses
  • Access to Private Facebook Group
  • 30 minute private coaching call
regular course

One sentence summary of what they get

$

99

/month

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
Advanced course

One sentence summary of what they get

$

127

/month

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • X number of bonuses
  • Access to Private Facebook Group
  • 30 minute private coaching call

Your personal note

This is your final chance to offer a personalised encouragement to your visitor. Warmly explain that this course is something you are proud of and that you hope to they’ll sign up so you can help them overcome their problems and get that amazing result!

Add Icon
>